Vastuullisuusseminaari 6.11.2024

6.11.2024 11:00

Musiikkitalo

Perttu Pölönen, futuristi, tietokirjailija

Perttu Pölönen on futuristi, keksijä ja kirjailija. Hän on opiskellut tulevaisuuden teknologioita Singularity Universityssä, joka sijaitsee NASA Amesin tutkimuskeskuksessa Silicon Valleyssa, ollut mukana perustamassa koulutusteknologiayritystä Myanmarissa, kirjoittanut kolme kirjaa ja voittanut EU:n suurimman nuorten tieteiskilpailun. Vuonna 2018 MIT Tech Review palkitsi hänet yhtenä 35 innovaattorista alle 35-vuotiaiden joukossa Euroopassa.

Perttu Pölönen kuva

Kaisa Kurittu, vastuullisuusammattilainen ja yrittäjä

Kaisa Kurittu (DI, KTM) on vaikuttavan ja tavoitteellisen vastuullisuusjohtamisen sekä hyödyllisen vastuullisuusviestinnän pitkän linjan ammattilainen.
Kaisa sparraa yritysten johtoa kestävyysteemoissa sekä vastuullisuusammattilaisia onnistumaan työssään. Konsultoinnin lisäksi hän kouluttaa, kirjoittaa ja puhuu vastuullisuudesta eri foorumeilla.
Kaisa auttaa tunnistamaan, mihin vastuullisuustyössä kannattaa keskittyä – ja miten kestävyys saadaan osaksi yhtiön strategisia päämääriä ja arvonluontia.

Kaisa Kurittu valokuva

Dakota Robin, ihmisoikeuskouluttaja ja DEI-asiantuntija

Dakota on puoliksi turkkilainen, puoliksi suomalainen transsukupuolinen mies, joka syntyi Sveitsissä, mutta kasvoi suomalaisten sotaveteraanien kasvatuksessa pienessä Suomen kaupungissa. Hän oli lapsi, joka ei koskaan oppinut sopeutumaan yhteiskunnan rooleihin.

Dakota oli erilainen kuin muut, minkä vuoksi hänen piti oppia, miten olla yhteydessä muihin ihmisiin huolimatta eroavaisuuksista. Tämä taito on johtanut hänet menestyksekkäästi läpi elämän, ja nykyisissä globaaleissa ja kasvavissa työympäristöissä, tiimeissä ja yhteiskunnassa hänen taitonsa ovat välttämättömiä selviytymiselle ja menestykselle.

Tänä päivänä Dakota tunnetaan yhtenä ymmärtäväisimmistä, energisimmistä ja inspiroivimmista johtajista, joka säteilee hyvää tahtoa, itseluottamusta ja elämäniloa. Nyt tämä anteeksipyytelemätön elämän intoilija matkustaa ympäri maailmaa, kouluttaen monimuotoisuuden hallintaa, tasa-arvoa, inhimillisiä yhteyksiä ja inkluusiota.

Dakota Robin kuva

Pia-Maria Nickström, toimitusjohtaja ja startup-yrittäjä

Pia-Maria Nickström on huippusuositun Mimmit sijoittaa -median toimitusjohtaja ja perustaja sekä audioalan startup-yrittäjä.

kimmo-some-8.png

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto