ISO 14001 VAATIMUKSET

26.9.2024 09:00

Kouluttaja: Liiketoiminnan kehittäjä, KTM, Jaana-Marjut Seppälä

"Jaana on kokenut ammattilainen, jolla on vankka tausta yritystoiminnan kokonaisvaltaisessa kehittämisessä ja opetustehtävissä. Jaanan lähestymistapa standardeihin on käytännönläheinen ja innostava. Hän tuo esiin, kuinka standardit voivat parhaimmillaan tukea johtamista ja edistää toiminnan parantamista. Hänen työssään korostuvat standardit osana vastuullisuutta ja kestävää kehitystä sekä kasvavia asiakasvaatimuksia.

Jaanalla on kauppatieteiden maisterin tutkinto painottuen johdon laskentatoimeen, tuotantotalouden sivuaineopintoja, Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -pätevyys sekä ammatillisen aineopettajan ja Lead Auditorin pätevyydet. Hänen laaja osaamisensa ja intohimonsa alan kehittämiseen tekevät hänestä pidetyn asiantuntijan ja kouluttajan."

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto
Ilmoittautuminen