Miten ISO-johtamisjärjestelmät tukevat yrityksesi kestävyysraportointia

29.11.2024 09:15

Teams

Tämä koulutus tarjoaa käytännönläheisiä näkökulmia yritysvastuun kokonaisvaltaiseen ja resurssitehokkaaseen johtamiseen. Asiantuntijamme käyvät läpi, kuinka sertifioidut ISO-johtamisjärjestelmät, ISO 9001 (laadunhallinta) ISO 14001 (ympäristöjohtaminen) ja ISO 45001 (työterveys ja -turvallisuus) linkittyvät laajempiin vastuullisuusteemoihin ja erityisesti kestävyysraportointidirektiivin (CSRD) vaatimuksiin.

Koulutuksessa käydään läpi CSRD:n ESR-standardien ja johtamisjärjestelmästandardien yhtäläisyyksiä konkreettisten esimerkkien kautta. Tarkoituksena on tarjota työkaluja siihen, miten johtamisjärjestelmiä varten tehty työ voidaan valjastaa kilpailueduksi myös kestävyysraportoinnissa.

Tule mukaan oppimaan, miten johtamisjärjestelmästandardit ja kestävyysraportointi voivat yhdessä tukea kestävän liiketoiminnan edistämistä!

Toivomme ilmoittautumiset 2 viikkoa ennen toteutusta vahvistaaksemme tilaisuuden toteutumisen. lmoittauduthan koulutukseen kuitenkin viimeistään 1 viikko ennen koulutuksen aloitusta, jolloin ilmoittautuminen sulkeutuu. Tämän jälkeen paikkoja voi vielä tiedustella sähköpostilla koulutus@bureauveritas.com

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto
Ilmoittautuminen päättyy